ایران فیلر

مقایسه انواع مزوژل

مزوژل جالپرو (Jalupro)

جالپرو از جمله محصولات مزوژل، ساخت شرکت Professional Derma SA محصول مشترک میان کشورهای ایتالیا و سوئیس می‌باشد که مواد تشکیل دهنده آن از هیالورونیک اسید، آمینواسیدها، گلیسین و پرولین ها و لیوسین و لیزین و … ساخته‌ شده است. اسید هیالورونیک، ویتامین ها، مواد معدنی، آنتی اکسیدان های به کار رفته در مزوژل جالپرو با تزریق به پوست میتوانند چین و چروک های عمقی پوست را رفع کنند. غلظت بالای اسید هیالورونیک موجود در این مزوژل باعث می شود تا آب و رطوبت، مدت بیشتر در بافت سلول ها باقی بماند و به این ترتیب پوست شفاف تر و باطراوت تر به نظر برسد.

مزوژل جالپرو HMW
jalupro-classic-

کاربرد های مزوژل جالپرو

  • رفع چین و چروک‌ها و خطوط ریز در صورت و چین و چروک اطراف چشم ها
  • از بین بردن جای جوش
  • رفع خستگی و بی‌روحی پوست
  • بهبود خاصیت ارتجاعی پوست
  • افزایش درخشندگی پوست

نواحی مورد استفاده مزوژل جالپرو

مزوژل جالپرو دو نوع مختلف دارد که برای صورت، گردن، دکلته، زیربغل، دست ها، شکم، زانو و قسمت داخلی ران پا مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع مزوژل جالپرو

مزوژل های جالپرو در دو نوع کلاسیک (Classic) و با وزن مولکولی بالا (HMW) به بازار عرضه می شوند. آن دسته از افراد جوانی که می خواهند از پیری پوست خود جلوگیری کنند بهتر است به سراغ نوع کلاسیک این محصولات بروند. در عوض آنهایی که سن بیشتر یا پوست خشک دارند به دلیل درصد بالاتر هیالورونیک اسید در نوع HMW، از این محصول سود بیشتری خواهند برد.

این پرکننده دارای اسیدهای آمینه ، گلیسین، لوسین، پرولین و لیزین است که رشد سلول را در پوست تحریک می کند.

پروتکل تزریق مزوژل جالپرو

Jalupro Classic به طور کلی به ۳ مرحله با فاصله ۱۰ روز نیاز دارد.

Jalupro HMW   به طور کلی به ۲ مرحله با فاصله ۲۰ روز نیاز دارد.

تأثیر تزریق مزوژل جالپرو بعد از ۳ هفته مشخص می‌شود.

مزوژل پروفایلو (Profhilo)

مزوژل پروفایلو ساخت شرکت آی بی اس اِی (IBSA) ایتالیا می باشد. پروفایلو موجب اصلاح شل شدن پوست، رفع چین و چروک صورت، بهبود رنگ بافت و آبرسانی پوست می شود. این محصول برای بیمارانی است که علائم قابل مشاهده ای از پیری پوست را در خود احساس می کنند. این محصول به طور موثری تولید کلاژن طبیعی و الاستین شما را تحریک می کند تا پوست شما از درون بازسازی شود.

پروفایلو یک سرنگ ۲ سی سی  برای یک مرحله تزریق است.

مزوژل پروفایلو از فناوری ترکیبی ناهیکو (NAHYCO™ Hybrid Technology) استفاده می کند. این تکنولوژی ترکیبی از نوآوری و ایمنی کامل با تولید اسید هیالورونیک هیبرید تثبیت شده می باشد که از طریق یک فرآیند حرارتی تشکیل شده است. با توجه به این فناوری جدید، ترکیب 32 میلی گرم HA با وزن مولکولی کم و 32 میلی گرم HA با وزن مولکولی بالا در یک سرنگ ۲ میلی لیتر، با حفظ اثر جوانسازی بالا امکان پذیر کرده است. این فرآیند شامل استفاده از عوامل اتصال متقابل شیمیایی، مانند BDDE  نیست و محصول نهایی، اسیدهیالورونیک خالص است.

مزوژل پروفایلو

پروفایلو با استفاده از فناوری جدیدی که دارد، از ترکیبی از اسید هیالورونیک با وزن مولکولی کم و زیاد استفاده می کند. به لطف این فناوری، محصول پروفایلو یک عمل دوگانه ارائه می دهد:

  • عمل تسکین درد (ساخت مسکن) حاصل از غلظت متعادل اسید هیالورونیک با وزن مولکولی پایین را بوسیله تولید هیالورونیک اسید درون زا، شبیه سازی می کند.
  • اثر سفت کننده ناشی از اسید هیالورونیک با وزن مولکولی بالا که در هنگام بازسازی صورت، موجب رفع خستگی پوست می شود.

کاربرد مزوژل پروفایلو

  • جوان سازی کلی صورت
  • اصلاح افتادگی پوست
  • رفع آویزان شدن پوست گردن
  • بهبود بافت کرپی روی گردن
  • جوان سازی دست

نواحی استفاده از مزوژل پروفایلو

ژل پروفایلو در بیشتر حالات برای بهبود کلی نواحی صورت به کار گرفته می شود. با این وجود به صورت قابل ملاحظه و کارآمدی جهت جوان سازی نواحی با خطر بالا همچون جوان سازی گردن مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. همچنین مزوژل پروفایلو را می توان در قسمت های شانه، دکلته، دست ها، بازوها و زانوها به راحتی تزریق و مورد استفاده قرار گیرد.

پروتکل تزریق مزوژل پروفایلو

دوره درمانی این ژل اغلب ۲ جلسه می باشد که با فواصل زمانی یک ماهه می بایست تزریق گردد. در بعضی موارد شدیدتر به ۳ جلسه درمان نیز کشیده خواهد شد.

معمولاً با گذشت ۸ هفته بعد از دوره ی درمانی مرحله دوم نشانه ها و اثرات مزوژل پروفایلو ظاهر خواهد شد.

مزوژل وایتال میس فیل (Misfill)

این مزوژل محصول شرکت Medical Lab کره حنوبی می باشد. این محصول بر پایه هیالورونیک اسید تولید می شود.

مولکول های هیالورونیک اسید در مزوژل میس فیل به روش نانومش به یک دیگر متصل شده اند. این روش باعث جذب آب و در نتیجه آبرسانی بیشتر به پوست می شود. در این مزوژل از مواد معدنی و پروتئین های مغزی برای بازسازی و ترمیم پوست استفاده شده است. موادی نظیر: آدنوذین، پپتید، تری پپتید مس، نیاسین آمید، گلوتاتیون و…

این مزوژل برای تقویت، روشن کنندگی، سفیدی پوست و از بین بردن لک ها بسیار موثر است.

مزوزل میس فیل وایتال

جحم این محصول 15 سی سی است که در 5 عدد سرنگ 3 سی سی قرار دارد.

نواحی مورد استفاده مزوژل میس فیل

میس فیل به آبرسانی و بازسازی پوست کمک کرده و باعث بهبود چین و چروک ها، روش شدن پوست و تحریک کلاژن سازی می شود. مزوژل میس فیل برای لیفت پوست و از بین بردن لک ها در نواحی مختلف صورت، گردن و پشت دست ها بسیار مناسب است.

کاربردهای مزوژل میس فیل

  • رفع چین و چروک و خطوط ریز صورت و چین و چروک اطراف چشم‌ها
  • رفع چین و چروک صورت به خصوص در گونه‌ها و اطراف دهان
  • رفع خستگی و بی‌روحی پوست
  • بهبود خاصیت ارتجاعی پوست
  • رفع مشکلات مرتبط با رنگ پوست که روی قفسه سینه به چشم می‌خورد
  • رفع ترک پوست
  • از بین بردن لکه‌های تیره‌ی پوست
  • درمان جای جوش
  • افزایش کیفیت کلی پوست
  • افزایش درخشندگی پوست

پروتکل تزریق مزوژل میس فیل

توصیه می شود که مزوژل‌ها را ۲ تا ۳ بار به فاصله ۲ تا ۴ هفته یک بار با توجه به شرایط پوستی و تشخیص پزشک تزریق کنید و بعد هر ۴ الی ۶ ماه یک بار برای تثبیت اثرات آن تکرار شود. این کار به صورت تزریق‌های نقطه‌ای زیر پوستتان توسط پزشک انجام می شود.

مزوژل پروسترولین (prostrolane)

این محصول توسط شرکت Caregen کره جنوبی با استفاده از تکنولوژی sustained release(  فناوری آزاد سازی پایدار، آهسته رهش ) و novel peptide تولید و عرضه شده است.

ترکیبات اصلی این محصول شامل هیالورونیک اسید، کوآنزیم‌ها، مواد معدنی، آمینواسیدها، ویتامین‌ها و آنتی‌اکسیدان‌ها است که حضور هیالورونیک اسیدهای کراس لینک شده (عملی که به موجب آن دوام و ماندگاری ژل افزایش می‌یابد) باعث می‌شود تا این محصول در بازه زمانی طولانی‌تری در بافت پوست اثر کند.

مزوژل پروسترولین بلانک بی
مزوژل پروسترولین نچرال بی

از مهم‌ترین کاربردهای مزوژل پروسترولین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ترکیبات مزوژل پروسترولین

  • هیالورونیک اسید
  • کمپلکس پپتید
  • الیگو پپتید
  • اکتا پپتید
  • فرولوئیل الیگو پپتید
  • والپرواپل الیگو پپتید

انواع مزوژل پروسترولین (Prostrolane)

پروسترولین  Natural B: در جوانسازی پوست، آبرسانی، تحریک و تولید کلاژن، الاستین و فیبرونکتین ( یک داربست مهم پروتئینی برای حفظ بافت است)، مهار رادیکال‌های آزاد و برطرف کردن خطوط و چین و چروک‌های سحطی در صورت، گردن، دکلته و پشت دست کاربرد دارد. این نوع مزوژل برای افرادی که دچار آفتاب سوختگی، خشکی پوست، شل شدن و افتادگی پوست هستند مناسب است.

نکته حائز اهمیت این است که یکی از پپتید های موجود در این محصول ( الیگوپپتید۹۲ ) باعث سرکوب آنزیم هیالورونیداز بدن می شود که منجر به ماندگاری بالاتر و اثربخشی طولانی تری می شود.

پروسترولین  Blanc B: در جوان سازی، آبرسانی، رفع تیرگی‌ها، روشن کردن پوست صورت و درمان بیماری‌هایی مثل ملاسما، لک‌های ژنتیکی، لک‌های ناشی از نور خورشید و تغییرات هورمونی کاربرد دارد.

پروتکل تزریق مزوژل پروسترولین

پروتکل تزریق پروسترولین بین دو تا چهار جلسه با فاصله زمانی ۱۰ الی ۲۱ روز می باشد؛ البته تعداد جلسات بستگی به تشخیص پزشک و از همه مهم تر، نیاز بافت و شرایط پوست بیمار دارد.

مقایسه کلی مزوژل های موجود در بازار

مقایسه مزوژل ها

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.