ایران فیلر

انواع ژل دنبی

ژل دنبی محصول شرکت بایوپلاس یک فیلر هیالورونیک اسید است که برای حجم دهی و فرم دهی به سینه و باسن و نقاط مختلف صورت مورد استفاده قرار می گیرد.

مشخصات ژل دنبی

هیالورونیک اسید (سدیم هیالورونات، ماده فعال) در ژل دنبی یک گلوکزآمین دارای واحدهای دی ساکارید است. ژل دنبی یک ایمپلنت است که بدون نیاز به عمل جراحی طی یک فرآیند ساده به زیر پوست قرار می گیرد. اثر ژل دنبی برای چندین ماه باقی می ماند. این ژل از مواد غیر حیوانی سنتز می شود بنابراین ریسک آلرژی و عوارض جانبی وجود ندارد.

*** جهت اطلاع از قیمت ژل دنبی اینجا کلیک کنید. ***

نحوه تزریق ژل دنبی

روش تزریق سریع و بدون درد است و اثر آن بسیار طبیعی است، علاوه بر حجم دهی هیالورونیک اسید موجود در ژل دنبی باعث آبرسانی به پوست می شود. این محصول در یک سرنگ ۱۰ سی سی بسته بندی شده است. برای تزریق  بهتر است محتویات ژل از سرنگ ۱۰ سی سی به سرنگ ۱ سی سی شیشه ای منتقل ‌شود. تزریق باید توسط پزشک متخصص انجام شده و برای تزریق بهتر می‌توان از بی‌حسی موضعی استفاده کرد. این ژل معمولاً در لایه میانی پوست تزریق می‌شود. چند روز اولیه پس از تزریق بهتر است محل تزریق گرم نشود و فعالیت زیاد انجام ندهید.

کاربردهای ژل دنبی S لبها و خط خنده.

برای حجم دهی لب ها نهایتاً از 2 سی سی ژل استفاده می‌شود و برای خط خنده 3 سی سی نیاز است. بنابراین با خرید یک ژل دنبی 10 سی‌سی S علاوه بر تزریق اولیه برای تمدید و ترمیم نیز ژل موجود دارید.

 کاربردهای ژل دنبی H گونه، زاویه سازی و چانه.

برای زاویه سازی فک معمولاً ۷ الی ۱۰ سی سی ژل و جهت فرم دهی و حجم دهی چانه بین ۲ الی ۳ سی سی و برای فرم دهی گونه ها ۴ الی ۶ سی سی ژل نیاز است. بنابراین برای کانتورینگ کل صورت بهتر است دو عدد ژل دنبی ۱۰ سی سی مدل H تهیه شود تا علاوه بر تزریق اولیه برای ترمیم و تمدید نیز ژل موجود باشد.

شما می توانید باقی مانده ژل خود را برای ترمیم و تمدید،  در سرنگ خود ژل و در دمای محیط و به دور از تابش مستقیم خورشید نگهداری کنید.

*** جهت اطلاع از قیمت ژل دنبی اینجا کلیک کنید. ***

نحوه تشخیص اصالت ژل دنبی

بر روی درب جعبه اورجینال یک  شماره سری ساخت و تاریخ تولید و انقضا درج شده است. که به صورت حک شده است (برچسب نیست). دسته سرنگ اصلی آبی رنگ است. برای اطمینان بیشتر میتوانید با ارسال ایمیل به شرکت bioplus و ارسال شماره سری ساخت از اصالت محصول خود مطلع شوید.

ژل دنبی
نمونه یک شماره سری ساخت ژل دنبی اورجینال

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.