ایران فیلر

آبرسانی پوست

یکی از مهمترین عواملی که در زیبایی و طراوت پوست هر شخصی تاثیر بسیاری دارد، پاکسازی و آبرسانی پوست می‌باشد. فرض کنیم یک نفر در ایده آل ترین حالت ممکن باشد و هیچگونه بیماری پوستی نداشته باشد. حتی همین شخص نیز برای داشتن پوستی شاداب و حفظ کردن زیبایی‌اش نیاز به پاکسازی و آبرسانی پوست خود و یا همان هیدرودرم دارد. یکی از مهمترین عواملی که امروزه بسیاری از پزشکان پوست و زیبایی به مراجعین خود توصیه می‌کنند امر مهم آبرسانی به پوست است. 

اگرچه باید در خانه از پوست خود مراقبت کنید و توصیه‌های آبرسانی پوست را رعایت نمایید، اما روش‌های درمانی بسیار خوبی نیز وجود دارد که معمولاً در کلینیک زیبایی ارائه می‌شود و می‌تواند به طور قابل توجهی رطوبت پوست را تقویت کند.

میکرودرم ابریژن

میکرودرم آبریژن

درمان میکرودرم ابریژن پوست را تمیز، لایه برداری و آبرسانی می‌کند. در این روش همچنین آنتی اکسیدان ها و مواد مغذی مورد نیاز پوست تأمین می‌شود تا پوست درخشان و سالم‌تر شود. این روش برای به حداقل رساندن خطوط ریز و چین‌وچروک، بهبود رنگ و بافت پوست و نیز کاهش لکه‌های تیره کاربرد دارد.

انواع هندپیس های میکرودرم

هندپیس الماسی: این هندپیس به طور همزمان سلول های برداشته شده را ساکشن میکند. این روش معمولا برای نقاط با پوست حساس مثل دور چشم استفاده می شود.

هندپیس کریستالی: در این هندپیس از یک کریستال برای انتشار آلومینیوم اکسید و سدیم بی کربنات به روی پوست استفاده شده است. این هندپیس نیز به طور همزمان ساکشن انجام می دهد..

فیشیال

فیشال

فیشیال یا پاکسازی پوست صورت برای کسانی که پوست متراکم، کم آب و منافذ باز دارند یا کسانی که می‌خواهند پوستی نرم‌تر، صاف‌تر و جوان‌تر داشته باشد، مناسب است.

فیشیال با تمیز کردن صورت با پاک کننده ملایم شروع می شود تا همه کثیفی ها، عرقها و چربیها از روی صورت به طور کامل پاک شود. در این مرحله کلیه موادی که باعث بسته و خفه شدن منافذ پوست شده اند، به طور کامل از لایه سطحی پوست، پاک میشوند.

مرحله بعدی بخارپز کردن است که به مرطوب شدن و شل شدن پوست شما کمک می کند و منافذ پوست برای پاکسازی بهتر را باز می کند.

سپس لایه برداری با یک اسکراب برای از بین بردن چربی و جوشهای سرسیاه و و سرسفید شروع میشود.

مرحله بعدی ماساژ صورت است. معمولاً در این مرحله از یک کرم مخصوص استفاده میشود.

در مرحله بعد از یک ماسک مخصوص به مدت 15 الی 20 دقیقه استفاده میشود. از این ماسک برای آبرسانی و هیدارته کردن پوست استفاده میشود.

اسکین بوستر

اسکین بوستر

اسکین بوستر ها نوعی از مزوژل هستند که در واقع به داروهایی گفته می شوند که دارای هیالورونیک اسید بدون کراسلینک (غیر حجم دهنده) همراه با یک سری ویتامین ها،اسید آمینه ها و پپتید ها هستند که در برند ها و مارک های مختلف ،متفاوتند.

مزوژل ها به دنبال بی حسی موضعی تزریق می شوند یعنی در مقدار های کم با تعداد تزریق های بالا که در فراوردهای مختلف با توجه به دستورالعمل کمپانی سازنده متفاوت است.

اسکین بوستر های پوست در واقع بدون حجم دهی باعث بهتر شدن قوام پوست،آبرسانی پوست،بهتر شدن چین و چروک سطحی،مینی لیفت،درخشان شدن پوست و در نهایت تغییر کیفیت و جوانتر شدن پوست می شوند.تکنولوژی و روش جدیدی برای انجام جوانسازی در قاب چهره افراد است.

هیدرودرمی

هیدرودرمی پوست با استفاده از قدرت شفا بخش آب و اکسیژن، باعث داشتن پوستی مرطوب، هموار و سالم می‌شود. آبرسانی به پوست بوسیله پاشش اکسیژن که تحت فشار با سرعت مافوق صوت برای استرلیزه کردن آب از طریق نازل دستی کوچک انجام می‌شود. به طور حتم با این روش بهترین لایه برداری و حجم دهندگی به پوست که تاکنون داشته‌اید را تجربه خواهید کرد. از همه مهم‌تر که در این روش هیدرودرم پوست مواد شیمیایی و کریستالی استفاده نمی‌شود.

آبرسانی به پوست با هیدرودرم از بهترین و مؤثرترین روش های آبرسانی است که شامل موارد زیر است :

هیدرودرمی

سم زدایی

پاکسازی و لایه برداری

اضافه کردن شفاف کننده به پوست

استخراج

آبرسانی

نور درمانی

کاندید مناسب جهت آبرسانی پوست

آبرسانی پوست هیچ‌گونه عوارض جانبی نداشته بنابراین تمامی افراد با هر نوع پوستی و هر سنی می‌توانند از روش‌های مختلف آبرسانی پوست استفاده کنند؛ اما بهترین کاندیدای آبرسانی پوست به خصوص برای روش‌های کلینیکی افراد بالای سی سال بوده که سلول‌های پوستی در حال ضعیف شدن دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.