ایران فیلر

امروزه تزریق ژل به عنوان یک عمل زیبایی کم تهاجم طرفداران زیادی را جذب کرده است. تزریق ژل بینی نیز جایگزین عمل های پر خطر جراحی بینی شده است. با توجه به عوارض کم و امکان برگشت به حالت ابتدایی در صورت عدم علاقه به فرم تزریق، متقاضیان زیادی تزریق بینی را به جراحی بینی ترجیح میدهند.

در تزریق ژل بینی می توان از ژل های مختلفی استفاده نمود. از پرکاربرد ترین و در عین حال کم دردسرترین پرکننده برای بینی، ژل های هیالورونیک اسید همچون ژل دنبی را می توان نام برد. تزریق ژل هیالورونیک اسید برای افرادی که تمایلی به انجام جراحی بینی ندارند و همچنین برای کسانی که دارای نواقص بعد از عمل جراحی بینی می باشند مورد استفاده قرار می گیرد.

تزریق ژل بینی مناسب چه افرادی است

  • بینی نامتقارن
  • نوک افتاده بینی
  • بینی های قوزدار
  • فرورفتگی روی پره ها
  • برآمدگی روی پره ها
  • کاهش ظاهر قوز بینی
  • بینی های پهن با ظاهر کوبیده
بینی قوزدار

در یک نگاه کلی اگر بینی شما دارای مشکلات بی نظمی و ناهنجاری های خفیف و ورم در پشت و طول آن است، می توانید آن را با روش ژل بینی اصلاح کنید اما اگردر تیغه و استخوان بینی گوشتی دچار مشکل هستید این روش نمی تواند کمکی به شما کرده و باید از روش جراحی بینی استفاده کنید.

علاوه بر این افراد کسانی نیز که پس از عمل جراحی به اصلاح در برخی نقاط نیاز دارند می توانند به جای جراحی مجدد، لیفت بینی با ژل را جایگزین آن نمایند. در واقع این روش به رفع ایرادات انحراف و افتادگی کم و قوز بینی کمک شایانی خواهد کرد و باعث برگرداندن توازن و تعادل به بینی و چهره خواهد شد.

تزریق ژل بینی ممکن است بسته به نیاز  بیمار و دوز آن چندین بار تکرار شود تا نتیجه دلخواه لیفت بینی با ژل حاصل شود.

چه سنی برای انجام ژل بینی مناسب است

صفحه‌های رشدی که در بینی وجود داشته و باعث رشد استخوان می‌شود، در یک سن خاص بسته می‌گردد. این سن در پسران، ۱۷ سالگی و در دختران، ۱۵ سالگی است. به همین دلیل، سن مناسب و مجاز برای انجام این عمل جراحی برای دختران ۱۶ سالگی و برای پسران حدود سن ۱۷سالگی می‌باشد. در ضمن توجه داشته باشید که دختران و پسران زیر سن ۱۸ سال، باید حتماً با اجازه قیم خود برای انجام این عمل اقدام کنند.

تزریق ژل بینی
تزریق ژل بینی

قبل از تزریق فیلر به بینی لازم است که یک پزشک متخصص را برای انجام این کار انتخاب کنید؛ چنین پزشکی با داشتن آگاهی مورد نیاز از فواصل و تناسبات بخش های مختلف صورت و بینی اعم از رابطه بین بینی، گلابلا، لب و چانه می تواند به طور بسیار دقیق تزریق ژل به بینی را انجام دهد. اصلاح بینی ممکن است نیاز به بازسازی لب یا چانه برای هماهنگی هر چه بهتر صورت داشته باشد.

ماندگاری ژل بینی

معمولا تزریق فیلر به بینی برای افراد بسته به شرایط و انتظارات و صلاح دید پزشک متخصص تکرار می‌شود تا نتیجه مطلوب حاصل شود. ماندگاری آن تقریباً ۶ تا ۱۸ ماه طول می ‌کشد. از آنجایی که بدن با گذشت زمان به طور طبیعی هیالورونیک اسید را متابولیزه می‌ کند، بیشتر بیماران در هر ۶ تا ۱۲ ماه برای تکرار آن مراجعه می ‌کنند تا زیبایی بینی خود را در بهترین شکل ممکن نگه دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.