ایران فیلر

بهترین برند فیلر زیبایی

امروزه بازار فیلر زیبایی بسیار گسترده و متنوع است. بنابراین شناخت ترکیبات این محصولات و نوآوری های به کاربرده شده در آنها حتی برای متخصصان زیبایی کار دشواری است.

برای کشف مسیر توسعه و آینده ی فیلر زیبایی 5 برند پر فروش بازار اروپا و آمریکا را در این مقاله شرح  می دهیم:

5- رادیس (radiesse)

فیلر رادیس در جایگاه پنجم قرار می گیرد. این فیلر بر پایه ی ماده طبیعی کلسیم هیدروکسید اپتایت ساخته شده است. تفاوت بین رادیس و فیلر های بر پایه هیالورونیک اسید این است که تمام چهار مدل این ژل دارای غلظت یکسان هستند در حالی که در دوز متفاوتند.

این فیلر زیبایی برای افرادی که به هیالورونیک اسید حساسیت دارند مناسب است. اما برای افراد زیر 35 سال توصیه نمی شود و همچنین برای استفاده در نقاط حساس مانند زیر چشم مناسب نیست.

4- تئوسیال (teosyal)

تئوسیال در جایگاه چهارم قرار می گیرد. این فیلر زیبایی ساخت آزمایشگاه تیوکسان در کشور سوئیس می باشد. فیلر زیبایی تئوسیال خاصیت پلاستیسیته بالایی داشته و تا 18 ماه قابل نگهداری می باشد.

3- فیلر پرنسس (princess)

فیلر پرنسس در جایگاه سوم قرار می گیرد. این فیلر زیبایی بسیار همگن و یکنواخت می باشد. بنابراین در صورت استفاده از این فیلر تغیرات طبیعی و بسیار نامحسوس می باشند.

2- استایلج (stylage)

استایلج در جایگاه دوم قرار می گیرد. ویزگی های این فیلر زیبایی عبارتند از:

  1. الاستیسیته بالا
  2. ماندگاری بالا
  3. دارای پایداری بالا در زیر پوست
  4. عدم وجود عارضه جانبی

فیلر زیبایی استایلج پر مصرف ترین فیلر زیبایی جهت اصلاح فرم لب می باشد.

1- ژوویدرم (juviderm)

ژوویدرم در جایگاه اول قرار می گیرد. سال گذشته بیشترین فروش فیلر زیبایی را برند ژوویدرم (تولید شرکت آلرگان) به خود اختصاص داد. این فیلر زیبایی از سنتز هیالورونیک اسید با تکنولوزی VY crosslink تولید می شود؛ در این روش اتصالات عرضی بین مولکول ها ایجاد شده است که باعث تولید یک فیلر زیبایی حجیم و با کیفیت می شود. این برند اولین فیلر زیبایی است که لیدوکائین (بی حسی) را در محصولات ultra خود اضافه کرد.

در سال های گذشته پس از تولید فیلر زیبایی یا بوتولینیوم توکسین (بوتاکس) توسط برندهای معروف اروپایی و آمریکایی، تولیدکنندگان کره ای به تقلید از آنها محصولات گسترده ای را عرضه می کردند. اخیرا شرکت های کره ای در رتبه های اول تولید فیلر زیبایی قرار گرفته اند و در آینده نزدیک محصولات کره ای و علم زیبایی شناسی وابسته به نوآوری و پیشرفت های شرکت های کره ای خواهد بود.

مهم در مورد تزریق ژل یا فیلر لب
بررسی برترین فیلر زیبایی

ایران فیلر در کنار ارائه محصولات معروف اروپایی، برندهای برتر و پیشرفته کره ای را نیز به محصولات خود اضافه کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.